piatok 30. augusta 2013

smútok.

Čo by sme mali robiť, keď sme úplne zlomení, s náladou pod psa?
Áno, aj takéto nálady stretajú kresťanov. Povedala by som, že niekedy možno častejšie ako iných ľudí.

1) Ísť za ľuďmi aby nám s tým pomohli. Proste sa vyrozprávať alebo len byť s človekom, ktorého máme radi. Aby sme vedeli, že pri nás niekto stojí a na veci nie sme samy.
Je to účinný spôsob a väčšinou (aspoň v mojom prípade) ma daný človek rozveselí a ja som rada že som za ním išla.
2) Modlitba. Niekedy chceme byť len samy a rozprávať Bohu o svojom trápení. Málokedy nám príde okamžitá jasná odpoveď, no my vieme, že nás Boh počul a je to v jeho rukách nech sa deje čokoľvek. Či sme si to u neho niečím pokašľali alebo sme len zle naladení a myslíme na všetko pesimisticky... Vieme, že keď sa Mu zveríme, je to u Neho. Nemusí nám vždy odľahnúť. Možno aj po modlitbe sa cítime rovnako, ale môžeme vedieť, že to je u Neho. To je viac než dosť. (Napríklad pre mňa, sú podobné situácie najsilnejšie na čas s Bohom. Potom ešte keď som z niečoho užasnutá. V tom strede, keď sa cítim normálne alebo nijako, to nie je žiadna sláva. V tom sa potrebujem zlepšiť a ak to niekto číta, tak by som poprosila o modlitby za to.)
3) Čítanie Biblie. Keď som JA v nálade pod psa, rada si čítam svoje obľúbené pasáže alebo jednoducho zadám do googla formulku ako: Encouraging bible verses. Alebo podobne. Prečítam si to a niekedy z mojej nálady pod psa vznikne užasnutosť alebo vďačnosť.



A našla som aj niečo takéto. Inšpirácia.
Môže to byť niečo, čo mi v budúcnosti pomôže dostať sa z pocitu pod psa alebo z melancholickej nálady. 13 biblických veršov ako prekonať sklamanie.

2 komentáre:

  1. ďakujem za tú stránku!!!! :)
    ja som mala včera úplne dokonalý čas s Bohom. šla som sa prejsť do lesíka pri rieku a ako som kráčala, predstavovala som si, že Boh kráča vedľa mňa a proste som mu všetko porozprávala..ak ma niekto videl, asi som vyzerala dosť pomiatnuto, keďže niekedy som sa na Neho pozerala, akoby tam naozaj fyzicky bol. ale veľmi mi to pomáhalo a bol to najlepší čas, čo som za poslednú dobu s Bohom mala. ak nie najlepší čas vôbec. spolu sme plakali a aj sa smiali. znovu bol tak reálny. chcem, aby každé moje stíšenie s Ním bolo také.

    OdpovedaťOdstrániť