utorok 23. júla 2013

"ten pravý".

Práve som si pozrela video. Ten chlap sa asi stal mojou obrovskou inšpiráciou a rozhodla som sa odberať od neho videá. 
Ako si nájsť "toho pravého" ?
Video má takmer 6 minút a on tam mele neprestajne.
Čo som si najviac zapamätala viac, je že my sa skutočne pokúšame nájsť "toho pravého". A so sebou nerobíme nič. V skutočnosti, by sme mali prestať hľadať, ale niečo aj robiť. Mali by sme sa snažiť MY stať tými pravými. Tými pravými pre našich budúcich partnerov. Žiť s Ježišom, kráčať s ním za každých okolností, oslavovať ho a nechať ho, nech nám ovláda život. Čo sa týka mňa, stať sa Božou ženou. Takou, akú ma on chce mať. Najprv musím robiť na sebe a nie hľadať niekoho, kto mi sadne. My ľudia máme tendenciu veci si zľahčovať. Sme leniví a čokoľvek sa nám zdá jednoduchšie, vyberieme si to. (To mi pripomína ďalšiu tému na príspevok. kompromisy.) Máme tendenciu toho pravého hľadať. Máme tendenciu nespraviť pre to nič, len čakať, kým nám ten pravý nepadne do nosa. Taký, ktorý nám dokonale zapadne do nášho spôsobu života. Taký, kvôli ktorému by sme sa nemuseli meniť a ktorý s nami nemá problém. No to nie je správne. My sa máme formovať aj počas vzťahu. Keď budeme pripravení mať vzťah, keď sa skutočne staneme Božími ľuďmi, máme právo na to, aby sme hľadali "toho pravého". Ale hľadali iným spôsobom. Nehľadať človeka, ktorý ku nám dokonale zapadne a my nebudeme musieť nič meniť, ale človeka, s ktorým by sme najviac dokázali slúžiť Pánovi. Človeka, s ktorým by sme mohli rozdávať lásku, hovoriť o vzkriesení a našom znovuzrodení, človeka, s ktorým by sa nám najlepšie slúžilo. 
Jefferson povedal, že ak máme dobrú kresťanskú komunitu, ak máme dobrých mentorov a ak kráčame pri Ježišovi, môžeme si vybrať kohokoľvek. 
Ja si nemyslím, že by to malo byť s kýmkoľvek. Aj slúženie Pánovi sa nám robí lepšie po boku jedného človeka ako po boku druhého. 
No čo je dôležité. Nájsť človeka, ktorý bude s nami ochotne kráčať pri plnení Božej vôle. A nehľadať, ale formovať samých seba.

1 komentár: